27.04.2016

Heeft u er ooit aan gedacht dat luchtzuivering marges kan verhogen?

Tegenwoordig hebben bedrijven genoeg mogelijkheden om hoge winsten te realiseren – als zij het slim aanpakken.

Hoewel u er voortdurend naar streeft om kosten te besparen, de productiviteit te verhogen en meer omzet te maken, is het verhogen van de winstmarges gemakkelijker gezegd dan gedaan. Heeft u er ooit aan gedacht dat een efficiënt luchtzuiveringssysteem u kan helpen om deze doelen te bereiken?

Verbeter uw reputatie

De reputatie van uw bedrijf speelt een belangrijke rol in groei op de lange termijn. Ongeschikte processen en onvoldoende kwaliteit brengen dit in gevaar. Installatie van luchtzuiveringstechnologie in uw werkomgeving zorgt ervoor dat goederen schoon zijn en processen soepel verlopen – gewoon door de stofdeeltjes met 90% te verminderen.

Een schone faciliteit levert positieve inspectieresultaten op, die de hoge kwaliteit van de dienstverlening van uw bedrijf bevestigen. Een tijdige aflevering van schone goederen zal wonderen doen voor de reputatie van uw bedrijf, terwijl u uw klanten tevreden houdt.

Bespaar geld

Het vinden van manieren om operationele kosten te verlagen en tegelijkertijd standaarden te handhaven is een eeuwenoude strijd van bedrijven overal ter wereld. Maar dat hoeft niet zo te zijn.

Zorg voor een schone werkomgeving en u kunt eenvoudig besparen op schoonmaakkosten, onderhoudsvereisten verlagen en bedrijfsonderbrekingen verminderen.

Verhoog de productiviteit

Een schone en gezonde werkomgeving zal de productiviteit van werknemers verbeteren en het moreel van de medewerkers verhogen. Het klinkt misschien wat eenvoudig, maar als uw medewerkers ziek zijn, kunnen ze niet werken. Dit kan echter dankzij luchtzuiveringssystemen worden vermeden.

We hebben ontdekt dat verzuim van medewerkers met wel 40% kan dalen wanneer er voor schone gefilterde lucht wordt gezorgd. Gezonder personeel is productiever personeel. En productiever personeel verhoogt de winstgevendheid.

Verhoog de efficiëntie

Door efficiënter te worden, verbetert het bedrijfsresultaat. Deze uitspraak zal niet nieuw zijn voor velen, maar u heeft misschien geen verband gelegd tussen efficiëntie en behoefte aan schone lucht.

Een schone werkomgeving zorgt voor een soepele werking van uw machines, zonder onverwachte onderbrekingen en onnodige kosten ervan.

Zehnder Clean Air Solutions kan de uitval met wel 10% en onderhoud met wel 30% verminderen. Dat betekent minder stilstand, een efficiëntere werkomgeving en hogere winsten.

Processen die betrouwbaar en efficiënt functioneren zullen in de loop van de tijd uw concurrentiepositie in de markt versterken en uw reputatie sterk verbeteren. Wacht niet tot uw concurrenten profiteren van de economische groei. Met Zehnder Clean Air Solutions kunt u uw winstmarges ook laten groeien.

T +31 (0)65 398 08 52

Business Unit Manager