08.09.2016

Hoe een schoon magazijn uw belanghebbenden tevreden houdt

Uw voornaamste belanghebbenden tevreden houden hoeft niet moeilijk te zijn. Een schoon magazijn of fabriek is al een goed begin.

"Nu de lucht in onze magazijn schoner is, is het geheel van onze operaties schoner en hebben we een duidelijke verbetering van de houdbaarheid van ons fruit vastgesteld. Daardoor hebben we onze positie als marktleider kunnen versterken."
Sergio Giovanelli, Giovanelli Fruchtimport AG

Elk bedrijf moet zijn voornaamste belanghebbenden tevreden houden. Zonder hun goedkeuring is het veel moeilijker om alles soepel te laten verlopen en productief te houden – een taak die wordt bemoeilijkt door hun uiteenlopende belangen en prioriteiten. Wanneer u weinig tijd heeft, heeft u vaak het gevoel dat u wordt gedwongen om één van de belanghebbenden tevreden te houden ten koste van een andere.

Maar heeft u er al aan gedacht hoe schone lucht kan bijdragen om dit te bereiken? Schone lucht is inderdaad een concurrentievoordeel. Wilt u er graag meer over weten? Bekijk hier hoe luchtzuivering ervoor zorgt dat de tevredenheid van uw belanghebbenden optimaal blijft.

M +31653980852

Country Manager NL