27.09.2016

Zehnder lezingen tijdens Vakbeurs Energie in Den Bosch

Hoe kunt u de gezondheid van het binnenklimaat borgen in energiezuinige woningen?

Verlaging van de energielasten van woningen is een must. Maar een comfortabel en gezond binnenklimaat is minstens zo belangrijk voor bewoners.

De adviseurs van Zehnder geven lezingen in verschillende thematheaters tijdens de Vakbeurs Energie (hét jaarlijkse ijkpunt voor professionals om de balans op te maken op het gebied van energie) handvatten hoe de drie componenten Energie, Comfort en Gezondheid, hand-in-hand kunnen gaan zonder in te boeten aan luchtkwaliteit. Aan de hand van een aantal praktijksituaties en monitoringsgegevens nemen zij u mee in de valkuilen en succesfactoren bij het creëren van een gegarandeerd goed eindresultaat.

04.10.2016 (12.00-12.30 uur)
Bart Cremers (Kennisadviseur)
Theater Binnenklimaat

05.10.2016 (12.00-12.30 uur)
Jerôme Corba (Adviseur Binnenklimaat)
Theater Binnenklimaat

06.10.2016 (15.00-15.30 uur)
Jerôme Corba (Adviseur Binnenklimaat)
Duurzaam Theater

De Vakbeurs Energie is van dinsdag 4 oktober tot en met donderdag 6 oktober 2016 in de Brabanthallen in Den Bosch.
Mis het niet en registreer u alvast kosteloos tot en met 3 oktober 2016 via onderstaande link (na deze datum zijn de kosten voor registratie €25,- exclusief BTW).

Wij ontmoeten u graag in één van de thematheaters.