04.01.2016

Wat staat er voor 2016 op het lijstje met goede voornemens van uw onderneming?

Het begin van een nieuw jaar is de perfecte gelegenheid voor een bedrijf om de balans op te maken van zijn sterke en zwakke punten; om wat niet zo geweldig heeft gewerkt in het verleden achter zich te laten en voort te bouwen op het goede werk dat al is verzet.

Of u nu zoekt naar manieren om meer klanten binnen te halen of meer winst te boeken, of om van de werkomgeving een aangenamere plek voor de werknemers te maken: het loont altijd de moeite om wat tijd uit te trekken om uw activiteiten opnieuw tegen het licht te houden en doelen te stellen voor de komende twaalf maanden. Soms zijn de beste mogelijkheden voor verbeteringen niet de meest voor de hand liggende.

Wellicht heeft u daarbij nog nooit aan luchtzuiveringssystemen gedacht (of er zelfs maar van gehoord), maar de toepassing van deze technologie kan uw bedrijf op talrijke manieren ten goede komen. Hier laten wij u zien hoe schonere lucht uw onderneming kan helpen om haar bedrijfsvoornemens waar te maken in 2016 - en ook daarna

Wilt u de kosten drukken?

Er bestaat een grote kans dat uw onderneming meer geld uitgeeft aan schoonmaken dan nodig, bijv. om ervoor te zorgen dat uw goederen schoon en tijdig aan uw klanten worden geleverd. Voeg hier nog de frequente locatie-inspecties en kwaliteitscontroles aan toe, en u staat nog meer onder druk om uw apparatuur en werkomgeving schoon te houden.

Zehnder Clean Air Solutions kan u helpen bij de aanpak van dit probleem. Volgens eigen onderzoek kunnen wij de schoonmaakkosten tot 70% verlagen zonder concessies te doen aan hygiëne en netheid.

Wilt u de productiviteit verhogen?

Met schonere lucht kunt u zowel de productiviteit verhogen als de kosten verlagen. Met minder procesonderbrekingen zal uw apparatuur niet moeten worden stilgelegd om tijdrovende reinigingsprocessen te ondergaan.

Omdat de machines minder vaak moeten worden onderhouden, kan de eenvoudige beslissing om een luchtzuiveringssysteem te installeren de uitvaltijd van de apparatuur met wel 10% verminderen en de onderhoudskosten met ca. 30% verlagen.

Wilt u het ziekteverzuim verlagen?

Een schonere werkomgeving leidt tot een hogere werktevredenheid, minder ziekteverzuim en een betere productiviteit. Gefilterde lucht kan het aantal ziektedagen tot 40% verminderen, wat leidt tot een gezonder, gelukkiger en efficiënter personeel.

Het bewijs is duidelijk: een schonere werkomgeving biedt uw onderneming de beste kans om haar bedrijfsvoornemens voor 2016 waar te maken.

Neem contact met ons op om uw zakelijke oplossingen te definiëren.