08.03.2016

NOM-keur voor Built4U renovatieconcept

Built4U, het samenwerkingsverband tussen de toeleveranciers Kingspan Unidek en Zehnder en de adviseurs Van Aken Architecten, Trecodome en The Source, heeft op 1 maart 2016 als één van de eersten het NOM-keur ontvangen voor haar renovatieconcept. Het NOM-keur is het Nul-op-de-Meter keurmerk voor nieuwbouwwoningen en verbouwingen.

Het keurmerk is een initiatief van Stroomversnelling. Het doel van leden van de Stroomversnelling is om ervoor te zorgen dat wie Nul-op-de-Meter claimt ook daadwerkelijk de beoogde kwaliteit levert.

In het NOM-keur is vastgelegd aan welke eisen de verbouwing of nieuwbouw moet voldoen. En daarmee borgt het de kwaliteit van Nul-op-de-Meter producten.

Op donderdag 24 maart 2016 biedt Building Holland podium aan een kennissessie met de NOM-keur. Maak kennis met de opzet en het ontwikkeltraject voor het NOM-keur en met de eerste aanbieders die op grond hiervan NOM-keur hebben op hun ontwerp.