26.01.2016

Productpresentaties op de Zehnder stand

In 5 minuten op de hoogte van onze - genomineerde VSK Awards - innovaties op de stand? Elke dag worden doorlopend korte presentaties gegeven over onze innovaties;  de eerste modulerende WTW Zehnder ComfoAir Q en Zehnder Zmart Flex, de eerste radiator met kunststof binnenwerk. Onze productmanagers Wout Schouwstra en Tjark van der Ploeg vertellen u in korte tijd er alles over.

Inhoudelijke sessie:
 “Ventilatie en luchtkwaliteit in Energiearme woningen”
Jerôme Corba, Adviseur Binnenklimaat bij Zehnder Group Nederland geeft u tijdens zijn presentatie handvatten hoe de drie componenten Energie, Comfort en Gezondheid, hand-in-hand kunnen gaan zonder in te boeten aan luchtkwaliteit. Aan de hand van een aantal praktijksituaties en monitoringsgegevens neemt hij u mee in de valkuilen en succesfactoren bij het creëren van een gegarandeerd goed eindresultaat.

Locatie Theater hal 7:
Dinsdag 2 februari          13.30 - 14.00 uur
Donderdag 4 februari:    13.30 - 14.00 uur

Locatie Theater hal 8:
Woensdag 3 februari     10.30 - 11.00 uur
Vrijdag 5 februari           10.30 - 11.00 uur

Labelpresentaties “Kennis Omhoog, Verbruik Omlaag”
Vaak denkt men dat hoogwaardige techniek nodig is om energie te besparen. Tijdens de labelpresentatie van Zehnder wordt duidelijk gemaakt dat op simpele wijze grote stappen te maken zijn. Door alleen een dakventilator te vervangen kan al evenveel energie bespaard worden als 5 zonnepanelen alleen zouden opleveren. Bent u benieuwd hoe dit zit dan mag u deze presentatie van Productmanager Ellen Feddes niet missen.

Locatie: Theater hal 7:
Donderdag 4 februari:   13.00 - 13.15 uur / 14.30 - 14.45 uur
Vrijdag 5 februari:         13.00 - 13.15 uur / 14.45 - 15.00 uur

We zien u heel graag volgende week!