09.01.2018

VSK Awards nominaties voor Zehnder

Van 6 t/m 9 februari staat Zehnder op de VSK. De vakbeurs voor de totale installatiebranche. De organisatie van de beurs organiseert elke editie de VSK Awards. Exposanten worden opgeroepen hun meest innovatie oplossingen aan te melden. Een vakjury bepaalt vervolgens welke inschrijvingen genomineerd worden en kans maken op de felbegeerde awards. We zijn trots en blij te kunnen melden dat Zehnder twee nominaties in de wacht heeft gesleept.

Genomineerd voor in de categorie 'Installateurszaken' het revolutionaire toevoerventiel ComfoValve Luna S125! Een kwalitatieve impuls voor balansventilatie, aldus de jury. In deze meest praktische categorie van de awards zijn ook het universele perssysteem Smartpress van Viega Nederland B.V. en de Advanced-werkkleding van Mascot International A/S genomineerd. Een mooi rijtje aan innovaties die het vak van de installateur en monteur beter en prettiger maken.

Genomineerd voor de VSK-awards in de categorie 'Energie & Transitie' is de plug and play Wattz-In module die in samenwerking met ABB en Alklima B.V. is ontwikkeld voor NOM en BENG-concepten. De jury vindt het een groot voordeel dat met de Wattz-In alle verschillende onderdelen voor een energiezuinige woning geïntegreerd in een compacte behuizing ín een woning geplaatst worden. De resultaten van dit systeem zijn hoog, en de schaalbaarheid maakt de techniek aantrekkelijk. In deze categorie zijn ook Nathan met de Alpha Innotec LWDW warmtepomp en Duco Ventilation & Sun Control met de ventilatie-wtw Ducobox Energy genomineerd. Drie genomineerden die elk op hun eigen wijze innovatie inzetten als oplossing binnen het globale energievraagstuk.

De vakjury maakt op de eerste dag van de beurs de winnaars bekend. Er is ook een publieksprijs. Stemmen hiervoor kan tot 3 februari. Wilt u ook stemmen? Klik dan op onderstaande link.