14.05.2016

Zehnder ambassadeur Zwolse stichting 'Schipper mag ik ook eens varen'

Vrijdag 13 mei jl. tekenden Voorzitter Jan Paul Bakker van “Stichting Schipper mag ik ook eens varen” en Erik van Heuveln, Algemeen Directeur van Zehnder Group Nederland, een ambassadeur overeenkomst voor enkele jaren. Zehnder omarmt het Zwolse initiatief om haar maatschappelijke rol in het bevorderen van welzijn van de minder vitale mens. De doelstellingen van de Stichting passen goed bij de filosofie van Zehnder namelijk het bijdragen aan vitaliteit en kwaliteit van leven van de mens.

De Stichting zet zich in voor onbezorgde vakanties op het water voor mensen die vaak tussen wal en schip vallen. Op deze wijze dragen ze er aan bij dat iedereen mee kan doen. Zehnder is groot voorstander van het bevorderen van maatschappelijke deelname en draagt het enthousiasme en de betrokkenheid van de Stichting een warm hart toe.
Zehnder zal de Stichting enkele jaren financieel en met advies en fysieke producten gaan ondersteunen.