07.03.2017

Zehnder innovaties tijdens Building Holland 2017

Building Holland staat ook in 2017 in het teken van innovatie en vernieuwing. Dit is wat de organisatie samenvat als (Re)Building the Future: Samen bouwen aan de toekomst van Nederland op basis van de meest actuele trends en ontwikkelingen in samenwerking met baanbrekende innovatieve partijen binnen de bouw en vastgoed. Uiteraard participeert Zehnder in Building Holland. Vanuit het thema ‘Vitaliteit samen gebouwd’ zijn van 11 t/m 13 april de nieuwste product- en systeeminnovaties van Zehnder te bewonderen in de Rai Amsterdam. Welke innovaties kunt u verwachten? Hier alvast een tipje van de welbekende sluier.

Zehnder ComfoAir E; het stille WTW wonder
De Zehnder ComfoAir E biedt u de perfecte balans tussen een economisch verantwoorde installatie en zeer comfortabele prestaties op het gebied van ventilatie met warmteterugwinning. De ComfoAir E heeft, ook bij hoge luchthoeveelheden, een extreem laag geluidsniveau en bijzonder laag opgenomen vermogen. Naast een goede EPC-score heeft u dankzij de eenvoudige montage en snelle inbedrijfsstelling in een handomdraai een optimaal functionerend systeem.

Zehnder Stana en Lateo; convectoren met een uitstekende EPC winst
Als u op zoek bent naar zeer betaalbare en kwalitatief hoogwaardige convectoren met een uitstekende EPC winst, dan kiest u automatisch voor de vernieuwde Zehnder Stana en Zehnder Lateo. Flexibele oplossingen razendsnel gemonteerd. De Zehnder Stana en Zehnder Lateo worden namelijk voorgemonteerd en zeer compleet aangeleverd. Geen bouwpakket, maar plug-and-play te installeren. Hierdoor wordt tot 15% bespaart op de montagetijd. Verdiend in een handomdraai!

Zehnder ComfoAir Q; de eerste intelligente ventilatie-unit
Zehnder ComfoAir Q, de eerste modulerende WTW voor de woningbouw. Geïntegreerde sensortechnologie zorgt ervoor dat de temperatuur van de toegevoerde lucht zich continu aanpast aan de omstandigheden. Energiebesparend dankzij motoren met de nieuwste gepatenteerde regeltechniek FlowControl en een nieuw ontwikkelde warmtewisselaar. De unit gaat verder dan alleen energie besparen: de unieke “inbedrijfsnameassistent” leidt de installateur in vier eenvoudige stappen door het hele proces. Verkeerd inregelen en onbalans zijn daarmee uitgesloten. Daarnaast is de unit ongekend stil.