07.06.2016

Zehnder Klantenpanel

Om onze bestaande producten en diensten verder te verbeteren en innovaties te ontwikkelen is de mening van onze klanten voor ons erg belangrijk. Het Zehnder Panel is een initiatief om u als -zakelijke- professional (woningcorporatie, advies-, aannemer- en installatiebureau) op een toegankelijke en eenduidige manier te betrekken bij de (technische) ontwikkeling van de oplossingen die wij bieden.

Onlangs zijn vragen voorgelegd met betrekking tot WTW ventilatie; vragen gaan bijvoorbeeld over noodzakelijke bedieningen of inzicht te krijgen hoeveel tijd er wordt besteed aan het inregelen per WTW-unit (64% van de installatieprofessionals geeft bijvoorbeeld aan binnen een half uur een WTW in te regelen, 18% doet het binnen het uur en 9% meer dan een uur). Uitkomsten geven Zehnder inzicht in wensen en eisen in de markt en helpen ons om continu te verbeteren.

We nodigen u van harte uit om deel te nemen aan ons Panel en uw mening te geven. Meedoen kan heel eenvoudig. U kunt zich via onderstaande link aanmelden.