Always the best climate – Altijd het beste klimaat!

Nieuw communicatieconcept en nieuwe claim

Zehnder introduceert dit jaar haar nieuwe merkstrategie. Concrete klantwaarden krijgen meer zichtbare vorm in het visuele communicatie concept en de nieuw gekozen claim “Always the best climate”.

De nieuwe claim "Always the best climate" maakt duidelijk dat de Zehnder definitie van "binnenklimaat" nog omvangrijker is geworden en verder reikt dan de drie pijlers comfort, gezondheid en energie-efficiëntie: het brengt een alomvattende belofte tot uitdrukking die alleen een leverancier van complete, intelligente oplossingen kan bieden. Het nieuwe corporate design van Zehnder benadrukt het grote belang van totaaloplossingen voor “altijd het beste klimaat”.  

In het visuele communicatie concept is gekozen voor een nog duidelijkere uiting van de kernboodschappen van de Zehnder ondernemings­filosofie: de passie voor technisch volgroeide, innovatieve en duurzame productontwikkelingen en op de behoeften van de klant afgeste­mde, complete oplossingen voor een energiezuinig, comfortabel en ge­zond binnenklimaat. Kernuitspraken over de identiteit van het bedrijf Zehnder zullen in de toekomst nog duidelijker in de visuele merkpresentatie en in alle communicatie- en marketinguitingen zichtbaar worden.

U zult de aankomende periode kennis gaan maken met de nieuwe look en feel.